Samo jedan klub na svetu celom - Grupa JNA



Za Mijata, Kežmana, 
Vukotića, Mancea,
za Golca, Špica, Galića. 
Čavu, Sašu Ilića, 
za kaznenu ekspediciju,
Belgiju i Čelzija,
Crno beloj boji odani,
pevaju ti grobari!

Mi volimo mi bodrimo,
samo jedan klub na svetu celom.
I pevamo svaki dan
Samo napred Partizan!

Za Vesu, Praju, Harisa
Grbu, Divca, Saleta
Za Vujoševića Duleta
Veseloga, Kecmana
baklje nek se sada upale,
buktinje nek plamte
ove crno bele legende,
večno će da pamte!

Mi volimo mi bodrimo,
samo jedan klub na svetu celom.
I pevamo svaki dan
Samo napred Partizan!

Volimo, bodrimo..

Mi volimo mi bodrimo,
samo jedan klub na svetu celom.
I pevamo svaki dan
Samo napred Partizan!

Jednog dana ćemo umreti
večne snove snevati.
ali crno beli sinovi
uvek će ti pevati!

Mi volimo mi bodrimo,
samo jedan klub na svetu celom.
I pevamo svaki dan
Samo napred Partizan!